Här kommer lyckan för hundar som oss

Idag steg jag upp vid 10.00 och satte mig vid datorn, Sen åkte ända till Emils jobb i andra änden av stan, för att hämta moppen som han inte fick ta, men gjorde ändå....Äsch de gick ju, sen åkte jag och köpte baguette de var gott till frukost!! =)Efter det åkte jag hem och min pille kom till mig, vi åt (igen) haha och sen åkte vi och badade, alltid lika kul som vanligt, den pojken alltså <3 Efter det åkte vi hem och gjorde iordning oss och så åkte ja mamma och pappa och christofer till Maria som fyllde 40 år och Herman som fyllde 10 år! åt mat och så, sen gick jag och Christofer hem till mig och kollade på film. och sen kom Robban och Emil med Guitar Hero så då spelade vi det! jag var nog sämst haha..
Nu tänkte jag sluta skriva här, ha de bra / E.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0