När det bara är så

Kände redan när jag steg upp att denna dag inte skulle bli perfekt. Mår dåligt som attans, fryser, nedstämd, ont i magen, mår illa, känner mig svimfärdig bara jag reser mig upp osv. it sucks! Vet inte vad det är med mig, varit ledsen för ingenting i 2-3 veckor. Vilket bara gör mig irriterad och arg...  När vi satt och åt så bara börja jag gråta så va tvungen att gå ifrån, pinsamt...  + att när ja reste mig från sängen föll jag ihop, orkade inte ens stå upp, mamma kom och fick hjälpa mig upp. sen prata vi en stund, det var skönt..  och så bestämde vi att vi skulle gå på bio imorgon och shoppa på måndag!

Kommentarer
Postat av: Jenny Mraz

HEJ ELIN KEXCHOKLAD :D höhöhööhöhööh

2008-08-16 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0