Sommar varje dag

..Man kan ju önska att det var så iaf :)

Jaha ni, nu har jag börjat skolan igen, men inte trojenborgskolan och inte i klassen 9ab.Utan på ljunkan i Linköping i klass LP1A hamnade jag.. Och det är jag glad över. Första dagen gick jag upp vid 06.00 som jag alltid gjort så blir ingen ändring så, det är skönt! Iaf så tog jag 07.22-bussen in till mjölby och väntade där ända till 08.48 då tåget gick. Gick av och gick till ljunkan, satt där och väntade i ca; 1,5h ;O. Sen vid 10.30 skulle vi vara i matsalen så jag och elinx2 gick dit och så blev vi uppropade och sådär. Sen blev vi uppdelade i klassen. Tur det....
Sen gick vi runt i olika salar och kollade och sen slutade vi! tog 12.50 tåget hem och bussen hem 13.20 bra tajming där. Mötte älskling och vi gick hem till mig och bara myste hela dagen! Hade sjukt ont i huvudet så jag tror ja sov en sväng med. Sen åkte han hem vid 21 så då sov jag. snacka om att va trött för ingenting egentligen.
Andra dagen (idag) var inte morgonen lika rolig, började väl med att en trött jag gick upp, segt var de. tog 07.00 bussen och åkte till mjölby mådde skitbra justdå! Sen vänta på Elin sen tog vi tåget. Var väldigt mkt folk så fick stå, inte så smart om man tänker efter med facit i hand. Ja, vi stod där, elinx2 fredrik och jag. Och jag började bli helt varm, kallsvettades skitmycket trodde mitt huvud skulle rinna av, hade en stickad tröja med vilket inte gör det hela direkt kallare. Jo men plötsligt började allt bli suddigt och jag vart yr så fick sätta mig ner på huk och de gick över lite men mådde illa som inih*lvete, och ville verkligen bara av och få luft. När jag skulle ut ur tåget så var de lång kö så de gjorde ju inte allt mkt bättre. yr som fan kunde knappt stå på bena, helt blek och blank i ansiktet. Usch verkligen USCH!
Men så när ja väl kom ut i luften kändes allt mycket bättre. Så jag tog mina fötter och gick till bussen. fanns såklart inga platser där heller, så då hände samma igen men jag fixa't, väl framme så kändes allt bättre. Hade data första lektionen, hahahahahaha vilket skämt.  "lärde" oss massor om word, som vi verkligen inte kunde innan =)
lektionen gick fort trots att den var 1,5 timme. sen hade vi svenska, intervjua några i klassen och så.. och sen skulle vi prova kläder, guh va snygg man kommer vara.. sen fick vi lås och sen åt vi och (mycket och nu) sen tog vi samma tåg som morgondagen. Kom hem och älskling kom <3 vi myste igen och jag somnade haha. socialt. Sen åt vi och så åkte han hem nyss :/<3 saknaaaaaaar redan.
Imorgon är det 8 månader med världens finaste christofer berg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0