Dear diary

Jag har inte skrivit på 4 dagar så jag tänkte skriva lite om de tre dagar jag glömt skriva om
26:e, fredag. Jag och älskling tog 09.08-tåget till Linköping för att shoppa men jag köpte bara en Ipod, en rosa sådan. Jag tycker inte om reor. Eller jo vissa men inte sånna här hysteriska reor. Det är nästan ändå bara skit från förra säsongen som affärerna försöker bli av med. Men jag försökte köpa en jacka men när jag kom hem insåg jag att den var alldeles förstor så den får mamma lämna tillbaka.

Dagen därefter så vaknade jag med dundrande huvudvärk som jag också tog som en vanlig huvudvärk. Men när jag kollade mig i spegeln så såg jag att jag tappat synen på ena ögat, jag såg ingenting. Och kände genast igen mig, jag har ju haft migrän förr. Och jag visste att det värsta var inte att jag tappade synen. Det var när kramperna kom och det gjorde dom efter maten. Alldeles precis som förra gången för 2 år sedan. Så mamma fick ringa sjukvårdsupplysningen och dom frågade om jag slått i huvudet, och de hade ja ju faktist i Örebro, i rutchekanan. Så dom sa att vi skulle åka till akuten direkt och christofer och pappa hängde med. Och så fick vi sitta där i 1h och sen fick jag lägga mig i en säng och vänta i 1h men vi skulle fått vänta några timmar till om inte sköterskan kommit och sa att vi fick åka hem (efter lite medicinner) Men skulle de bli värre skulle vi ringa ambulansen (det var ju inte skrämmande då)

Det här inlägget blev rätt långt ändå, får ursäkta. Nu ska jag dra mig lite hastigt. hej
 (bilder kommer någon gång under kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0