Hard work

Jag har inget att skriva om så jag tänkte skriva om den 4/12 och det är ju idag!

Den här morgonen började med att jag drog mig upp vid 06.00 och jag gjorde mig iordning och allt som man gör på en morgon. Sen gick jag till bussen väldigt sakta för jag var förbannat trött och när jag kommer upp för "kullen" ser jag bussen komma, och det tar typ 2 min och gå dit, men det tar 20 sek för bussen att komma dit och när det är mörkt så syns jag ju inte när jag kommer springande FAST tur som jag hade så hann jag, jag sprang.

Det blev tåget till resecentrum och bussen till skolan. När vi kom dit hade vi först matteprov det gick skitdåligt jag har ju missat typ 3 lektioner när dom haft genomgångar om ekvationer, de går som de går. Efter kilade vi iväg till simhallen eftersom vi skulle simma på idrotten och de gjorde vi med. "simma så mycket ni kan på 20 min" sa Tarmo, och det blev väl 20 längder, men Emil den jäkeln simmade 36 eller var det var.. Snabb kille! ja, vi hade lite vattengumpa med, väldigt oseriöst. När allt detta var avklarat blev det att vandra tillbaka till skolan och vi hann inte äta så vi köpte en macka och smör & en loka i butiken, som vi sen åt på tåget hem haha! satt där och bredde våra mackor, måste sett lite roligt ut :)

När jag var hemma tillslut kom älskling till mig, vi sjöng lite singstar och sen drog vi och tränade. På tisdag börjar allvaret, till somarn. Då jeflar vetdu!

Nu ska jag inte ta mer utav eran tid. / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0