Helg i Örebro

I helgen åkte jag och min familj + christofer till Örebro, lite sådär innan jul. När vi kom dit spelade vi mest kort hela kvällen och bara tog det lungt. På Lördagen stod shopping på schemat och det blev det en hel del! Jag handlade christofers present också, sen en kjol, en t-shirt, leggins. Skulle köpt en jacka med och joo, jag hittade en men det var fel storlek självklart och den kostade 1800 men var nersänkt till 900:- så det hade ju varit värsta fyndet. Men nejdå. 
Jag deppade och vi åkte hem och packade badkläder sen gick vi till gustavsvikbadet. DET VAR SKITKUL, jag älskar att bada haha! : )  slog i huvudet i en rutchekana och det var ju mindre skönt.

När vi kom till stugan igen så gjorde vi oss iordning sen gick vi och åt på någon restaurang, det var gott.
Jag tog med mig kameran men som alltid när jag har med mig den tar batterierna slut och de gör dom aldrig annars, typiskt. På söndagen åkte vi hem.

Söndagen var väldigt seg så det blev mest film med älskling hela dagen, i firade ju ett år då. Men vi tänkte fira den efter jul, vad vi ska göra vet jag inte än! På kvällen vid 23.00 typ åkte vi till Mc donalds med pappa för han skulle möta sin kompis där och så fick han en GPS och en ny dataskärm, fick och fick.. Han köpte väl. Sedan så tog vi en glass där och nu orkar jag inte skriva mer. :) ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0