Hockey

Skolan var inte ett dugg kul, efter den drog jag in till stan där älskling var. Fick ett par örhängen av honom sedan köpte jag lite julklappar! Efter blev det hockey med pappa emil och crille. LHC - luleå (luleee), men för mig fick lulee/luleå heta lussekatterna, det blev enklast att uttala!

jaha ni, det var rätt spännande de första 20 minutrarna då det stod 1-1 men sen kom lussekatterna i de andra 40 minutrarna och gjorde 5 mål till. LHC gjorde 2 mål, vilket måste betyda att det tillslut blev 6-3. Jag är inte stolt över att vara en LHC:are just nu, men dom brukar vara bra. DOM ÄR BRA!

Jag måste lägga mig i sängen nu sov gott

(min design är näst intill färdig, inte världens snyggaste men den får duga under jul & nyår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0