köttbullar

Försov mig idag, eller vaknade väldigt sent. Hade 10-15 minuter på mig men det gick ju det också visade det sig för jag hann ju med bussen. I skolan har jag rullat köttbullar/stekt från 09.00-14.00, nu tänker ni "vilken tråkig linje" men där har ni fel den är skitrolig när man inte får göra korv eller köttbullar sådetså.

Sen gick en köttbullsluktande Elin till station och tog 16.10 tåget hem, vilket innebar att jag fick vänta i Mjölby i 50 minuter. Men så såg jag Towe 16.50 någonting och hon kom och var social, det tyckte jag var jättesnällt och bra. Jag saknar henne, vi har väldigt många roliga minnen tillsammans kom vi fram till. Och så kom bussen och så gick jag hem, Towe också. Sen kom Christofer till mig några minuter senare så vi tog cyklarna och cyklade ner till gymmet shitpomfrit vad jobbigt det var. Köpte ett halvårskort som SKA utnyttjas.

Imorgon har vi 4 lektioner, fyra tråkiga lektioner. matte, engelska, svenska och data! Slutar halvtre och då ska jag hem och sen träna direkt. ELIN ÄR PÅ GÅNG FOLKET, det var på tiden.

Nu ska jag kollar lite på Sunes jul och sen ska jag sova, och det ska bli skönt! / elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0