specialsydda tabletter

Vilken konstig rubrik tänkte ni, jo men jag har svårt med att komma på rubriker och så hörde jag nyss ordet "specialsydda tabletter" på ettan.

Jag har en väldigt hektisk vecka som ser ut cirkus såhär
tisdag; fixa till onsdagen, packa badkläder till tors, älskling, plugga på prov
onsdag; ULLARED, bussen går 5.00 från mjölby!!!!
torsdag; simning på idrotten, matteprov, träna
Sen är de lungt veckan ut förrutom att jag ska träna lördag och söndag

Nu ligger jag framför tvn och tänkte kika lite på julkalendern, hoppas den är ok. För i några år har de varit jättetråkigt (kanske jag som växer ifrån det, men ändå) Och vid 19.30 börjar halvåtta hos mig, SÅ bra!
Men vad har jag gjort idag då? Jag har varit i skolan och styckat en mittdel på en gris hela jäkla dagen, inte så mysigt när man ser hela grisen, nej. Men det gick ju bra. Kom hem 17.40, jobbigt.se

Igår var sista ggn jag red Lion.... Neh det var de visst inte, jag får komma och rida när jag har lust! tack och lov. jag började gråta när jag trodde det var sista gången jag skulle få rida min älskade Lion.

time to go, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0