the truth

"Sen dessutom så finns de ju de som låtsas finnas där för en och
som om man är skitbra kompisar. Men i själva verket hör de aldrig av sig,
de är bara jag, jag skriver frågar om vi ska ses osv. Men det blir aldrig något,
och de frågar endå inte tillbaka, så känns som det kvittar"

Detta tog jag utav www.sannawohlin.blogg.se som hon skrivit
Och jag tycker att det stämmer så himla bra, kunde inte skrivit
det bättre själv, men det är precis såhär jag känner.
Det är ju faktist lite tråkigt, så jag ska väl sluta höra av mig jag också.

Kommentarer
Postat av: SANNA

ja.. men de e ju så.. men det tar fan tid tills man vill inse det själv. man blir så jävla trött på att alltid försöka va "glad" och säga att man vill ses.. när de i själva verket inte vill utan hellre vill va med andra kompisar.



Och då e de de kompisar som VA sina bästa.. deprimerande! men that's life, snacka om att man får ta vara på de FÅ bra som verkligen är ärliga och finns..



sen ska man ju va så jävla glad för KÄRLEKEN.. viktor är typ allt för mig..

den som skrev"killar kmr killar går, vänner alltid består" kan ju gå o hänga sig.. det är PRECIS tvärtom!!



PUSSPÅDIGGUMMAN

2008-12-08 @ 21:22:03
URL: http://sannawohlin.blogg.se/
Postat av: JAG

jag skrev något långt men det verkade inte funka!

Men ja, kortfattat. Du har väldigt så rätt med det du sa! känner exakt likadant :/



puss på dig med sanna <3

2008-12-08 @ 21:34:05
Postat av: sanna

Men det är ju så :) Alla tar saker för givet ;P de rer sig ska du se elin :) Ni får ta och komma in hit ngn dag, vi ska på privatfest på fredag, ni kanske kan hänka på? :) eftersom jag förstår om de icke är så skoj när vi ska ut ;P eftersom du icke kan följa med då. Vore kul iaf:) PUSSPÅREEEJ<3

2008-12-09 @ 12:33:11
URL: http://sannawohlin.blogg.se/
Postat av: Karin

känner mig inte alls träffad... :/

2008-12-20 @ 14:02:32
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0