tveksam

passar en guldklänning till nyår?

Nu ska jag gå och duscha, sen kolla på en film och sen sova.
Imorgon är det nyår, det blir nog jätteroligt tror jag.

Läste lite på blondinbellas blogg och jag tycker det här var väldigt fyndigt;
"Ja vet, det kommer att finnas folk som ser bättre ut än mig,
ha ballare skor eller kanske till och med samma klänning! Och ja
min finne kanske skiner igenom sminket och håret kanske inte blev
perfekt men det är inget som jag ska lägga fokus på under den sista
dagen på året. Njut av kvällen och ha roligt istället! För det är bara
du som bryr dig.. ingen annan! Det här är din kväll. Glöm inte det!"

/ E.A

Kommentarer
Postat av: sanna

guldklänning passar väl perfekt, tkir jag iaf;)



tror me de blir görsaskoj:D

2008-12-30 @ 22:06:03
URL: http://sannawohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, de får duga! =)

din är ju förbaskat fin iaf :)

2008-12-30 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0