Ullared

Väckarklockan ringde 03.30 imorse och efter mycket omställningar klev jag upp vid 04.00 och blev klar 04.30 och då åkte vi och hämtade upp Elin sen åkte vi till Mc.d och väntade på Elin rebecca och frida, dom kom, bussen kom.. Vi satt i bussen i ca: 3,5h.. Sov en timma så det var skönt, när vi var framme gick vi in och kollade. Fanns inte så snygga kläder (like usual).
Bilder kommer väl på det jag handlade men anyway här är en lista;
Strumpor
underkläder
smink
kofta
vanlig luvtröja med dragkedja (vad heter det?)
stickad tröja
singstar spel, 80-tal
presenter till mamma, pappa, emil och älskling
parfym
hårprodukter
godis

det var väl de.. Imorgon har vi matteprov. Har inte orkat plugga så får göra de på bussen & tåget och sen ska vi simma på gumpan imorgon med, ÅNGEST. Min kropp, fan ta den. Imorgon börjar jag träna med för jag köper ett månadskort. 450kr/månad för en finare kropp, värt.
Och så har vi engelska imorgon. Brittinger kommer väl va skitsur för att jag inte var där i fredags, jag var sjuk. Men det var prov då blablaa.. just nu har jag lust att bara skita i skolan men nej, det går verkligne inte.. bara sånt jag säger och de SKULLE va skönt men då har jag ingen framtid. det är 2,5 år kvar. Jag borde stå ut? jaadåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0