uppesittar kväll

Ikväll har jag kollat på bingolotto med min familj, vi hade fyra lotter och vad tror du vi vinner? endast 100 kr, usch ja!

Jag saknar min pojkvän, och får inte sova med honom på 2 dagar eller jag kan inte rättare sagt. Det gör att jag saknar honom ännu mer än vad jag redan gör, tänk vad bra att han finns!

Jag längtar tills imorgon med, jag är som jag alltid varit dagen innan.. Jag kan inte somna, jag vaknar jättetidigt och går till granen och där ligger ett paket som vi får öppna och sen är det frukost och sen gör alla iordning sig sedan börjar mamma och pappa med maten och så äter vi, sen Kalle Anka och sen julklapparna, underbart. hihi

Det enda ledsamma denna jul är att det bara är familjen, alltså, inga släktingar. Förr var det alltid mormor & morfar och farmor & farfar men nu är både farmor och farfar i himlen och mormor och morfar är skilda så morfar hör jag inte av så mycket och mormor firar med tranåssläktingarna eftersom de blir en bit att åka själv annars.
Men på annandag jul ses vi hela tjocka släkten så det är ju efterlängtat, speciellt i år. Första julen utan farmor :( Jag saknar er så mycket..Men min familj är ju världens bästa ändå så det är jag glad över <3

Nu tänkte jag kolla på någon rolig film och så ska jag sova. / Elin
P.S jag har uppdaterat 6 ggr idag, 6 gånger! herrejesus "nolifer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0