Vimmelmamman

Jag har läst en blogg sedan 2 månader tillbaka ungefär och det är Lotta Grays blogg (www.vimmelmamman.blogg.se. Det är en tjej som är i 40-årsåldern och har cancer. Hon har en son på bara några år och så sin man. Och det går inte att sluta läsa hennes blogg, man blir verkligen berörd och man vill eller kan inte sluta läsa.
Jag får en blick av att hon har ett väldigt så hektiskt liv också, varför vet jag inte.. Det bara känns så. På något sätt känns det som man känner henne då hon nästan lägger ut ett videoklipp om dagen och att hon skriver så verkligt.

Det är inte ofta jag skriver om andra bloggar, eller om andra personer. Men den här bloggen är värd att läsa och jag önskar henne verkligen lycka till =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack gulliga fina du. Vad fint skrivet

Kram och god jul nu

Lotta

2008-12-23 @ 21:43:42
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0