11 dagar kvar

Inte skrivit på ett tag nu, har inte haft någon tid eller lust i helgen.. Så vad har jag gjort då?
i fredags efter skolan kom Emil och hämtade mig och vi åkte till mobilia för han skulle handla något. Så jag gick in på Karlsson och kollade, bara skit. Men hitta en farsdagspresent - en mugg som det stod min pappa på och sen massa text i muggen, rätt snajs. Efter det åkte vi hem och christofer kom till mig.. vi åt mat och sen blev det idol och mys.

I lördags vaknade vi typ vid 11.00 och låg kvar i sängen till 12.00 eller ngt sånt sen vid 15.00 åkte jag till stallet med mamma och red och det gick väldigt bra! Sen blev det hem och äta god mat - egen panerad snitzel med klyftpotatis och sås! mums.. Sen kolla jag och christofer på en film och sen på Beck efter den somnade vi.

Och idag vaknade jag av att någon hade tv:n på väldigt hög volym så jag blev skapligt irriterad och vräkte ur mig en massa onödiga ord. När pappa & mamma åkt iväg så kom jag på att det var farsdag och fick genast dåligt samvete så när han kom hem så gjorde jag iordning fika och gav min present, han vart nog glad :) Sen åkte jag till stallet, fick med mig Christofer och jag mockade och fixade sen åkte vi hem och jag färgade håret. de blev mörkbrunt fast de skulle blivit typ ljusbrunt. äh det vart bra ändå. Sen till stallet och ta in hästarna och sen kollade jag och älsk på andra avenyn och sen åkte han nyss :/ <3

Imorgon börjar skolan igen.. usch ska ha säljsamtal med alla våran käraste Roger.. USCH ja, hur ska detta gå.. funderar på att skita i dom lektionen och komma hem väldigt mkt tidigare, men nej så blir det aldrig för jag stannar alltid ändå.. kanske skönt att ha det gjort? Fast klockan är 23.18 nu och jag måste nog sova.
Bilder och sånt kommer från helgen. Men inte idag.. puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0