En dag kvar

Jag fyller ju om en dag, imorgon alltså.. Jag har bara önskat mig den här, samsung 32" och jag vet att jag kommer få den, jag råkade se den imorse haha..
http://www.computerforrent.com/images/products/Samsung32.jpg

Annars har vi haft 2 sköna & välbehövliga studiedagar tisdag & onsdag och imorgon har vi bara 3 lektioner sen blir det hem och bli firad av familjen + christofer <3 Och på söndag kommer släkten.
Men dom här två dagarna har jag varit hos christofer och idag har jag varit i stallet och ridit en sväng med Mimmi annars ingenting. Ikväll ska jag till biblioteket för jag vill låna lite böcker att läsa och sen ska jag göra min engelska läxa. Ha det bra!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0