hard to be

Min header går inte att fixa, jag gör som man ska men den sätter sig inte där ändå.. jag blir galeeen så det får se ut såhär ytterligare ett tag.

Igår så blev det Fredag och på kvällen åkte jag till älskling och vi vart hungriga vid halvåttasnåret så vi beställde en pizza, ja en pizza, en FAMILJEPIZZA. haha fast vi åt inte ens halva så det var rätt så onödigt och så kollade vi på idol och jag tyckte det var bra att johan åkte ut nu för de andra är så mycket bättre än honom.
Ikväll är vi bortbjudna till cilla och steve men nej, jag är sjuk och mår väldigt dåligt så älskling och jag blir ensamna hemma så det blir väl att ta det lungt och mysa!

Den här gjorde jag när jag hade födelsedagskalas vettni, inte så avancerat men det är GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0