Helt slut

Jag är sjukt trött så jag tänkte lägga mig och se Maria Wern - främmande fågel del 4, den sista också. jättebra och spännande är den! Så se den vettja! Imorgon är det skola igen som sagt men kallkök från 08.15-14.15 så det känns skitbra!

Annars ser min vecka inte så fullproppad ut förrutom två prov dåråå, vi har typ aldrig läxor och har vi det så är dom väldigt lätta och det är väldigt bra tycker jag. Jag är väldigt glad att jag valde LP för det är verkligen roligt och jag tycker det är en bra klass, jag trivs helt enkelt.. Men jag trivs inte med en sak fast det kanske jag inte vill säga här, fast det spelar ingen roll, det är att jag aldrig träffar mina gamla kompisar längre jenny karin sofie & emma? vart har ni tagit vägen? Jenny karin och sofie kanske jag inte umgicks med massa på fritiden men alltid i skolan så ja, visst saknar man dom. Men känns som ingen försöker få kontakt med mig, och jag har gett upp. Emma träffar jag då&då fast det borde bli bättre där med, vi bor några meter ifrån varandra HALLÅ. Matilda då? ja, jag bor typ några meter ifrån henne med och henne har jag inte sett sen midsommar ööööh? och Towe? henne saknar jag! alla nätter i hennes husvagn, det var tider det. Sen saknar jag alla andra som inte är uppräknade här. Ska det bli såhär bara för att man börjar gymnasiet eller vad är det som händer. Jag vill ju såklart ändra på det här men varför gör jag inte det? för att ingen ens verkar vilja ha kontakt med mig. Inte för att tycka synd om mig själv, men det känns faktist så jämt nuförtin..

Fast nu ska jag inte skriva mer för nu är det filmtittande och sen ska jag sova. Och innan jag sätter punkt måste jag säga att utan Christofer hade jag aldrig klarat mig, usch vad ensam jag hade varit. Jag älskar dig, du är verkligen mitt allt och det finns inte ord för att beskriva hur underbar du är! <3 Utan dig är jag ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0