lussekatter

Idag bakade jag lussekatter med chriliiiiistofer det var mysigt och de kändes som julen var nära, men först min födelsedag! förresten när vi åt förrut så sa mamma att jag och emil fick laga ngt till torsdagen då frågade jag vart dom skulle och då sa emil skitsnabbt "dom ska handla julklappar" ligger något lurt i det.. haha

På lördag ska jag crille emil & pappa åka och bowla! För mamma ska ha massa kompisar hemma. Och jag tänker vinna! Men detta inlägg fick bli kort för jag är trött och måste sova men lägger in lite bilder först..

Min nya hårfärg för er som inte sett också!

Kommentarer
Postat av: Jenny

FINT HÅR :D

svar till din kommentar:

du kanske kommer ihåg vad som hände förra året den tionde november. och samma sak för åtta år sedan. den dagen har lite av en förbannelse över sig. det gillar jag inte



men jag gillar dig <3

2008-11-10 @ 22:47:29
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0