Omoget

Läste igenom mina två senaste bloggar haha, så töntigt skrivet! Varför skrev jag så? Jag har det faktist jättebra med mina nya vänner och så har jag ju alltid min emmapemma som jag träffade på bussen idag och vi pratade om allt, du är en sån kompis alla borde ha<3 Och så har jag Christofer, min familj. ni är underbara!

Jaa, idag steg jag upp hmmmrf när kan det varit? 06.00? jaa något sånt. Åt frulle och begav mig till skolan och vi hade Data först, excelprov med oh herregud, jag kan inte ens göra ett diagram tänkte jag då. Men det gick faktist efter det hade vi swedish, svenska. Där gjorde jag svenskaprovet som var rätt svårt-enkelt och sen hade vi den väldigt inteefterlängtade engelskan, värsta som finns eftersom våran kära lärare britt-inger varken kan prata svenska eller engelska bra va? Sen äntligen mat fast det var äckligt, vitpepprigt. Och till sist matte, fick reda på proven blev ett VG, kunde blivit bättre. Nääni måste gå nu.. ha det bra

Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson

Haha, jag kan säga dig att ingen tycker om Brittan ;) Vår klass var till och med hos rektorn och pratade med henne om att vi ville ha en annan lärare, men det funkade tyvärr inte. Btw så är det ingen som gillar Roger heller (a)

2008-11-11 @ 22:34:27
URL: http://schrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0