Tillbaka till verkligheten

Jaa, idag var det skola igen men det gick fort, hade bara handel och livsmedelshygien. Efter skolan kom baby in till lkpg och vi åt på mc donalds (jag som skulle sluta med sånt där, men nu så) ja sen gick vi i affärer och jag hittade bara en mössa och en lång grå t-shirt! passar ju bra till hösten, grått alltså.
 
Imorgon har vi kallkök hela dagen, äntligen. Och sen blir det hem och plugga, svenska + dataprov på onsdag, kul? nej. Nu ska jag och christofer kolla på någon film och äta popcorn, det är väl inte så onyttigt? Och sen ska jag se matakuten och sen lägger jag mig och sover.

Fick skolkatalogen idag också, äntligen.. Och jag ser helt knäpp ut på bilden men sak samma! Det är jag i mellersta raden tredje från vänster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0