trasigt

attans filurer! min dator är sönder, vet inte om jag ska skratta eller gråta?
För det första är den 4 månader ny? för det andra så gick den andra sönder också så fick ut den jag har nu på försäkringen så denna tog vi ej någon försäkring på. Inte så bra kanske med facit i hand. Jag har antagligen något virus, efter ca 10 minuter stannar datorn och så måste jag starta om, alltså är det svårt att ta bort viruset eftersom hela processen stannar i mitten, krångligt. Min datafixare (christofer) får kolla på det där, den killen kan lite mer än mig. hihihi min bästa

Idag var jag i skolan, vi hade bara tre lektioner. På matten gjorde jag 2 tal, jag förstår ingenting just nu. På idrotten dansa vi linedance, en ny speciell upplevelse som dock inte var så kul (testa inte) väldigt enformigt. Jag höll på att svimma i slutet med, hur tänker jag? Jag är med på idrotten trots att jag haft feber i 4 dagar och är förkyld, och väldigt mycket förkyld. Äh jag vet inte. Sen engelska väldigt VÄLDIGT tråkigt as usual, nej nu skriver jag om ointressanta saker känner jag, så jag tar och sätter en punkt HÄR.

men ge mig sommar dååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0