Aerosmith - I don´t want to miss a thing

Det var begravning i Fredags, inte så värst kul. Men efter det kom Christofer och vi hade hela släkten från Halmstad/stockholm här så vi umgicks med dom och åt tacos, usch äckligaste maten som finns. I alla fall så somnade vi på kvällen sen och så vaknade jag och åkte ut till stallet och fixade, men ingen ridning inte. Jag åkte hem och jag och älskling åkte till Vadstena, till älsklings lägenhet. Där laga vi mat och myste. När vi vakna låg vi väl och slappa i 3h sen åkte jag hem :/ och åkte till stallet och red barbacka och Lion vart rädd för något och fick ryck neh usch haha, det var kul. Imorgon är det back to school som gäller livsmedelshygien-prov också, shiet pomfrite men jag dör nog inte. Fast jag måste sova nu :) / gn elin andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0