Because the night

Jag börjar tröttna nu, min hals går aldrig över. Nätterna är definitivt värst känns som eld i halsen. Idag har det gått en hel vecka sen jag gjorde operationen och det är värre nu än vad det var då, snälla bara gå över någon gång. Men jag antar att det är värt det här i slutändan, imorgon ska jag nog inte till skolan heller men på onsdag har vi matteprov och då ska jag dit och göra det i alla fall. Sen torsdag & fredag vet jag inte, det är sånt som märks. Idag ska jag i alla fall duscha, äta och slappa som jag gjort i 7 dagar. Fast i Lördags gick jag faktist ut & gick typ 3km med christofer och det var skitjobbigt, halsen gjorde bara ondare. Vi köpte godis, och när jag skulle äta det kändes det som om jag åt taggtråd eller något. Så det var inte allt för mycket. Nej nu tänkte jag avsluta här och äta något för jag är jäkligt hunrig. Ha de bra alla / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0