Dance with me

Imorse var jag väldigt ovanligt pigg, jag vaknade 05.00 och låg kvar i sängen till 06.00 då jag bestämde mig att jag nog va tvungen att gå upp. Så det gjorde jag, sen gjorde jag mig iordning och platta mitt hår och åt frulle! Sen tog jag på mig och gick till bussen, väldigt jobbigt (700m). Min hals pallar inte, jag tycker allt är jobbigt. Iaf så stod jag vid bussen och så kom bussen när jag gick på bussen så satte jag mig vid Jenny & Elin och så åkte vi iväg. När klockan var 07.16 var vi framme, jennys tåg går 07.17 och hon hann inte. Jag tyckte synd om henne, i hennes blogg blev jag lurad igår hon sa att hon missa tåget men senare i texten stod det att hon inte gjorde det, att det kunde hända.. Och det var just vad som hände henne idag, läskigt haha! Men vi gick till vårat tåg och åkte iväg, sen till skolan, 1,5h lektion jag gick hem efter den min hals vägrade acceptera att jag  trodde jag blivit bättre, eller bättre har de blivit men inte mer än så! Så tog 10:50 tåget och så kom pappa och hämta mig i Mjölby och nu ska jag lägga mig och vila lite, senare kommer min älskling och macke och frida + att min faster & Mats är här så det blir att umgås med dom..Sen sålde jag min dator så får 700:- idag och då ska jag till Sharpman imorgon om jag orkar.

Sen är det höstlov nästa vecka!!! Då ska jag shoppa, hitta på något med Matilda och så ska jag bara ta de lungt och det blir vääääldigt skönt för det har jag ju inte gjort i 2 veckor eller något, nej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0