En snarkande katt

..är vad som ligger i min säng just nu, hon låter som jag vet inte vad! haha har önskat mig en till katt i födelsedagspresent med, en grårandig, dom är så söta. Förresten så snöade det förrut!! Jag vart chockad, men det är ju trotsallt november snart. Uj vad tiden går fort, idag har jag ridit med Mimmi, var ju ett tag sen. Det var nog det kallaste jag gjort, nae men fy.. hade vantar men frös ihjäl om fingrarna. Men det gick ok iaf, fast inte lion ridits på 2 veckor. Sen har jag inte gjort mycket mer.


Det är mörkt ute, klockan är 15.51.. det ska inte vara mörkt då, JOBBIGT..
Bild 1 - mina nya stövlar, världens skönaste
Bild 2 - någon dag när jag bakade muffins
Bild 3 - 1,4 grader ute! KALLT
Bild 4 - det snöar, fast de syns dock inte! haaha


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0