Idol-time

Satt och kollade på idol förrut, min favorit är Alice och jag tycker att hon gjorde sin låt väldigt bra! Men Johan Palm är ju också en favorit, varför? vi är ju ändå från samma trakter. Men idag var det Yazmina (stavning?) som fick lämna idol, usch jag skulle inte klara av det att åka ut när man är så "nära" fy vad hemskt. Jag tycker att hon gjorde bättre ifrån sig
än va vissa andra gjorde, men hon är ändå ingen vinnare det går nog bra för henne i alla fall :)

Nu ska jag kolla på tv4.se på eftersnacket sen ska jag prata me älskling sen ska jag nog sova imorgon kommer äntligen min baby och vi ska hyra film och ta det lungt. Ska tvinga han gå ut o gå en sväng med mig med, jag behöver luft!!! :)  fick en kudde av mamma förresten påtal om luft haha, den var rosa och hårig, SKITMYSIG plus någon hårinpackning, hon är gullig hon. och så har mamma och pappa beställt stuga i gustavsvik (örebro) jag har alltid velat till de där badet höhö neh nu börjar de puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0