Im still a rockstar

Christofer var hos mig en stund, det var mysigt. Vi kollade på en film, tror den hetter an american crim. Rekommenderas om man gillar verklighetsbaserade filmer, ja. Jag ska ta míg ett bad ikväll, det har jag tänk hela veckan men jag har inte orkat, för det är ju sååå jobbigt, ironi. Jag har kollat lite på matten med och jag förstod att jag nog måste börja plugga rätt mycket nu för jag fatta nästintill ingenting. Jag vill bara bli frisk för jag måste shopppppppppa så det är ett måste just nu jacka, mössa, jeans, tröjor, linnen, ja ALLT.. jag har kollat runt lite på internet detta har jag hittat:


Så jag ska köpa det, blir endast 350:- eller något =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vart hardu hittat de grejerna då? :)

2008-10-20 @ 16:53:17
URL: http://sannawohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0