Lay all your love on me

Inte skrivit på ett par dagar nu, men jag har inte haft tid.. Eller joo det har jag ju men orken har inte funnits. Så vad har jag gjort sen i Fredags? Då kom min kusin och hans tjej till oss och så min faster och hennes man.. Och så var älskling hos mig, vi åt mat och kollade på idol, trevlans! Lördagen sov vi och sen frågade jag min bror om han kunde skjutsa till sharpman och det kunde han (något jag verkligen inte kunde tro) men han och crille var väldigt pinsamma där så fick inte koncentrationen haha.. nej men jag hittade bara ett par equline-ridstrumor och ett par ridvantar, skulle köpt ett reflexridtäcke men det fanns bara i strl 115, typiskt..Så vi åkte vidare till Store4 i Mjölby och kollade. Bara Emil, som absolut inte ville dit hittade något, en t-shirt. Sen tog vi mcdriven och köpte glass på mcdonalds, det var för lite daim i, var synd tyckte jag. Jaa vi åkte hem sen och min bästa åkte hem för att jag eva mats mamma pappa macke frida och Emil skulle till Ulf och äta. När vi kom dit såg jag att det var väldigt mycket bestick och glas så jag förstod att det var trerätters på G.. Jag som inte ens var hungrig. Satte oss och åt till förrätt var det lax med pepparrotsgrej på mackan.. Jag tyckte inte om det, så skyllde på att jag hade ont i halsen (eftersom det var starkt) haha men vaddå? vad gör man? Varmrätten var därimot godare. Någon köttgryta med  potatis och kokta morötter, Mums! Och till Efterrätt varms päronhalvor med mandelmassa bär och grädde. Det var faktist väldigt gott. Jaja sen åkte jag & Emil hem och då kom älskling igen och vi kollade på beck sen gick vi till jourlivs med emmapemma! Trevligt att prata med henne, var ju ett tag sen tyvärr. japp, sen gick vi hem och så somna vi efter filmen. När vi vaknade var det söndag och vintertid vilket gör att det blir väldigt mörkt fort, mysigt. Vi gick upp 09.30 för att spela innebandy med allihoppa! så vi åkte dit och spelade, ett tag sen jag var med höhö. Skyller på att det är för tidigt, funkar oftast. Men nu tog jag mig upp iaf. Sen vid 11.00 var det slut och då började dagen, SKITSEG de enda vi gjorde var att säga hejdå till halmstad&stockholmsborna och sen låg vi på mitt rum & ko9llade film, gick en sväng till östenssons och konsum och köpte popcorn, hallonsoda & clementiner och sen gick vi och la oss 22.30. På måndagen när vi vaknade åkte vi till lkpg. Träffade emma på bussen, lika trevligt som alltid. Hon gick av i Mantorp och vi drog till lkpg som sagt. Första vi gjorde var att äta på Ikea och sen shoppade vi. Hade räknat med att få med mig mycket men fick endast med mig ett par stövlar, leggins, knästrumpor & en väska. Men det var bra grejer iaf, inga onödiga. Sen åkte vi hem och så kollade vi film och sen somnade vi. När vi vaknade var det tisdag (nu får jag nog börja avrunda snart, väldigt långt) och vi tog bussen till Motala 09.50. Vi gick i affärer och jag hittade en sjal på Gina tricot sen hängde jag med crille och storhandlade på maxi i motala och det vart väldigt mycket gott! Efter det åkte vi hem till honom och vi har precis ätit fläskfilé, klyftpotatis och bearniésås. mums!

Och nu ska jag nog kila.. bilder på inköpena kommer nog torsdag! (är ju inte hemma) och grattis till just dig om du orkade läsa allting! Det var jobbigt att skriva så ska försöka skriva lite oftare! Men ni får ha det så bra för det ska jag ha / Elin Andersson
Jag älskar clementiner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0