Life for rent

Jag opererades i måndags (d. 13/10) hade jag vetat att det var 13:de då hade jag nog aldrig i hela mitt liv velat opereras, jag och mina fobier handlar det om. NUMMER 13!?!?!? Ja, allt gick bra kände ingenting när jag kom hem somnade jag och andra dagen, igår, hade jag väl lite ondare. Men idag tar nog priset ajajjajj! Vaknat 4 ggr inatt eller något sånt, sen mår jag illa också och det är inte ett plus i kanten eftersom det också är en stor fobi (eller om fobi nu är rätt ord) jajaj, älskling kommer och hälsar på mig en stund sen itne träffat han på 3 dagar, inte kul. Så det ska bli skööönt! Fast nu känner jag att ja bara skriver ner massa onödigt så då sätter jag stopp här. Ha det så bra / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0