Vettigt

Nu har jag städat mitt rum lite, kollat på tv. Var dock inget roligt program, sen har jag nu fastnat här. Idag skulle jag egentligen pluggat, mattens plats skulle vara eftermiddagen, trodde den ja! Jag är inte så bra när det kommer till pluggningen, jag prioriterar den sist, vilket jag inte borde göra, det skulle egentligen vara helt tvärtom! Men det är ju en dag imorgon med, det är ju tur annars kan jag ju ge ig:et ett varmt välkomnande.
Om jag ens ska till skolan på Onsdag? det ska jag nog, om det känns bättre. Fredag ska jag gå varken halsen vill eller inte, för dååå ska jag shoppa lite på efter skolan. Sen ´helgen efter höstlovet blir det örebro en helg med min familj och älsk, bada, shopping osv. det blir skönt. nejni nu kanske jag skulle ta och göra något vettigt, alltså inte sitta här.
/ e.a



Kommentarer
Postat av: Christofer Berg

Jag älskar dig så otroligt mycket, MER ÄN föralltid<3

Jag är så oerhört tacksam, att jag träffat den jag ska leva resten av mitt liv med, Min bara Min elin älskling andersson<3

2008-10-21 @ 00:02:31
URL: http://bergchristofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0