Vi kör med en sån här

1. jag känner mig.. friskare
2. Jag lyssnar på.. datorn, den låter rätt mkt just nu
3. Jag pratar.. inte med någon just nu
4. Jag tycker om.. när allt är som jag vill
5. Jag avskyr när folk frågar.. är du tjurig.
6. Kärlek är.. min christofer <3
7. Äkta vänskap är..  en bra fråga utan bra svar..
8. Någonstans, tänker någon på.. resor kanske
9. Jag kommer alltid.. vara tillsammans med min christofer
10. Jag är hemligt förälskad i.. ingen
11. Sist jag grät var.. i förr går
12. Min mobiltelefon är.. rosa
13. När jag vaknar på morgonen.. vill jag sova mer
14. Innan jag går och lägger mig.. måste jag säga godnatt till christofer
15. Just nu tänker jag på.. älsklingen
16. Bebisar är.. underbart gulliga
17. Ikväll ska jag.. och christofer mysa
18. Idag har jag..   bara hunnit vakna
19. I morgon kommer jag.. vakna
20. Jag vill verkligen vara.. smalare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0