sol

Oj vad tiden går fort! Hela påsklovet är nu över men det är lungt för mig ju snabbare det går ju snabbare blir det sommarlov eller hur?

Mamma och pappa åkte till Halmstad i Fredags så på kvällen blev det lite Emma, Alle och Christofer vi åt mat, spelade kubb, spelade kort och mot slutet blev det en film det var trevlaans. Annars hände det inte mycket. Har ju varit jättefint väder dom här dagarna så jag har varit ute och solat hela tiden!

Men idag så har det varit rätt så kvavt och inte så soligt hela dagen men jag dissar inte vädret jag har varit ute nästan hela dagen, vi har hjälpt pappa att riva altanen t.ex. och så sprang vi ett par varv uppe på väder, min kondition sviker mig eller har jag svikit den kanske? den här veckan serni, jag tänker springa varje dag sådetså!

Men allt rullar på som vanligt, det är ju bra det. HEJSVEJS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0