Solen i ögonen

Vilka dagar de har varit den här veckan och veckan är inte slut än heller!

Så vad har jag gjort idag? typ varit i skolan och typ varit ute och gått och typ solat och typ ätit. Märkte ni alla typ, typ?
Istället för att skriva om min dag, för det är inte så kul att göra så lägger jag ut några bilder, det berättar lite mer också. Eller?


Både Christofer och jag körde på chinos och
vita skor, matchande rååååh


Vi gick och köpte varsin glass, som vi promenerade
bort sedan, vilken tur!


Jag tror tjocka tindra (den svarta) har fått en
ny tjockis-vän, dom hänger likZZzZZZom alltid mer varandra


Det var allting för mig, alltså elin andersson!
CIAOCIAO som man säger i Frankrike.

P.S jag träffade Emma idag igen!!!11!! D.S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0