Stolt

Jag har varit duktig den här veckan

måndags; gym, 30min - cykling 30 min = 1,4 mil
tisdags; cyklade 3 mil med mamma!!
onsdag; 1,5h på gymmet. Cykling 30 min = 1,4 mil, 50 sittups, och lite armövningar + promenad 20 min?

imorgon har vi idrott vi ska ha orientering och sen blire träning på kvällen!
Jag har gått ner 4kg på 3 veckor, nu är det bara 10kg kvar haha!

vilket intressant inlägg, verkligen :D

Jag slutade 11.45 idag, imorgon slutar jag 16.45 och på fredag klockan 11.00
SLAPPT! Nästa vecka börjar vi med kallkök igen, äntligen. Sluta 14.15 varje må-tis ist för 16.15..

ännu intressantare?

Jag har faktist hunnit med att plugga med, i livsmedelskunskapen skriver vi om fiskar och de ska redovisas på måndag och jag är KLAR! det känns ju väldigt duktigt jag som brukar spara allt tills typ........ sista dagen!!!!!

På tal om skola så har vi nationellt prov i engelska på Fredag och jag säger som jag brukar - de får gå som det går.

nu vill jag inte vara mer intressant för det skulle kunna bli lite tråkigt i längden och då vill ingen läsa min blogg och då blir det jättetråkigt att se hur statistiken sjunker, då kanske jag mår dåligt av det och då kanske jag ger upp allt, vad hemskt det skulle vara, egentligen.. fast jag tror att om jag slutar nu så sjunker den kanske inte, det är ju sånt som märks jag kan meddela er om det imorgon!

HEJDÅ

p.s varför kan jag inte sluta skriva föööööööööör? d.s

p.s en gång till, tv-programmet börjar nu måste faktist gå nu d.s en gång till

JAG GER UPP, HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Karin

Du kan inte vara seriös? Du är ju jättesnygg och behöver verkligen inte gå ner i vikt. Visst, helt okej att man vill vara hälsosam, men att gå ner 10 kilo?! det är ju jättemycket, speciellt när du redan är smal!

Hoppas verkligen du tar hand om dig och inte låter det gå överstyr...!



puss

2009-04-26 @ 17:49:04
URL: http://gracekarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0