Andra året på livsmedel

Nu är jag hemma efter ännu ett träningspass...

Första dagen i skolan var idag, första dagen som tvåa om ett år den här dagen så är det mitt första år som trea och jag vill verkligen gå i trean. Sista året och tänk våren i trean, det blir nog rätt fartfyllt.

Imorgon har vi kallkök hela dagen och jag slutar vid 13.30. Hoppas verkligen jag hinner med 13.50 tåget. Men antagligen inte.. Hinner inte byta om OCH gå till station på 20 minuter klarar jag det då är jag verkligen snabb.. ska fasen klara det nu haha!

En tråkig sak - Idag när jag letade efter mina betyg från ettan så hittar jag dom inte någonstans, vart kan dom vara? Jag måste ju se när serveringskursen börjar ju! Får leta reda på Kerstin (mentorn) imorgon helt enkelt.


Dagens outfit haha?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0