Christofer + östgötska + motala

Det fick bli Motala idag åkte in vid två-tiden med Christofer och kollade lite.. hittade ingenting först men sen vart jag desperat så jag köpte en dyr kofta, den var inte värd så mycket enligt mig men jag ville verkligen få med mig något! Och eftersom dom där koftorna jag la upp igår inte fanns så ville jag ha den ännu mer. Köpte även solpuder och rouge och ett rosa nagelnack så någonting blev det!

På vägen hem pratade Crille överdriven östgötska, det var wuätt så kul!





Kommentarer
Postat av: matilda

heej <3

synd att vi inte träffades på skgemarken, :( men ja försökte ringa men sen va vi tvungna att åka hem för polisen & masser,.. men skriver på msn.

puss

2009-08-06 @ 17:41:22
URL: http://nmatildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0