kvällsinlägg

Vet ni? Jag sitter ute på Emils lilla veranda just nu med popcorn för att det är så sjukt varmt i hans lilla stuga som jag bosatt mig i nu igen haha men sover bara här när Christofer sover hos mig annars är det lite läskigt hihi!

Idag har jag pappa och Crille (den lille) varit i Söderköping, vi åt glass på smultronstället och jag blev mätt så fort jag fick se glassen. Tog någon dumle kola, Crille med och pappa tog någon häftig med rök (han ska för det mesta alltid vara värst). När vi ätit klart så spelade vi lite minigolf och det gick ju rätt så skapligt serru! Åkte hem efter det och efter några timmar åkte vi till Mjölby och hämtade thai-mat, MUMS

Imorgon ska vi ha kräftskiva här så det kommer lite folk och imorgon ska jag lägga in bilderna från denna dag så lägger upp det på bloggen då! Ha en mysig kväll..

googlade på glassarna vi åt! Ingen mer glass för i år?





Kommentarer
Postat av: amanda

hahah fett läckra :)

2009-08-08 @ 17:37:57
URL: http://amandahalsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0