Mycket bra helg

Har inte skrivit på hela helgen kom jag just på så det är väl bäst att jag slänger in ett inlägg..

I Fredags var det grillfest här som alla andra år, Familjen Johansson och några andra så det var trevligt. Inte träffat Matildut på jättelänge så vi hade lite att ta igen.. Skrattet tog vi nog igen i alla fall, ja herregud vad vi skrattade haha!

Igår alltså i Lördags så fyllde janette så jag och resten av familjen + Christofer åkte dit.. god mat och dricka och jätteroligt faktist.. Även om det var mest vuxna och lite mindre barn. Crille och jag hängde i baren hela tiden så efter några drinkar vart allt mycket roligare.. det där lät inte så bra haha men det var det. I bilen påvägen hem spelades det Eddie Meduza hahaha endast pappa och jag som tycker det är dugligt så vi sjöng som bara den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0