så det kan bli

Det har varit mysigt ikväll men nu har jag ont i magen efter kräftorna, tål det icke egentligen men det är ju så gott så man får offra sånt där ibland. Hur ofta äter man kräftor liksom?

Måste berätta en sak om mammas vän som jag hörde, en väldigt rolig sak, så om ni är intresserade så fortsätt läs!

Hon och hennes man hade precis gift sig och skulle åka till ett lyxhotell i new york. På hotellet hade dom fått lite information om att man inte skulle åka ensamna i hissarna eftersom det fanns mycket tjuvar och sånt på dessa hotell. Men på något sätt hade hon tagit hissen själv i alla fall. När hon står där så kommer en svart man in och då blir hon rädd och helt plötsligt säger han "down" och hon som är rätt rädd tror ju att han menar att hon ska lägga sig ned haha så hon slänger sig ner på golvet i hissen och han börjar bara skratta. Hon inser ju att han menade att han ville ner några våningar. Efter det vet jag inte riktigt vad som hände men sen när hon sovit en natt där och ska gå ut eller någonting så har hon fått en lapp från receptionen och där står det på engelska "jag fick mig ett gott skratt / Eddie Murphy"

Tror ni man blir lite förvånad eller? Jag hade nog heller inte känt igen honom även fast jag vet vem han är.. vem tror att man ska träffa på honom?



Kommentarer
Postat av: towe bergman

det där har jag också hört,någonstans:)

2009-08-09 @ 22:08:58
Postat av: JennY

hahaha det var det roligaste jag hört idag

är det sant, är det din mammas vän som var med om det :P?

2009-08-09 @ 23:26:18
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0