Sammanfattning av helgen

När man går ut ur duschen med nyrakade ben och med hår som är lent utav inpackning, då mår man bra.

Gårdagen var jättemysig. Jag och Christofer åkte in till Linköping där vi åt och gick på bio, den nya beckfilmen som verkligen är sevärd. När vi kom hem lite senare på kvällen så spelade vi lite kort med mamma och pappa och sen blev vi sugna på glass så vi åkte till Mc Donalds men jag frös jättemycket när vi kom dit så det fick bli varm choklad istället. När vi kom hem somnade vi på stört.

Idag gick jag upp jättetidigt, klockan 08.00 och jobbade. Senare åkte jag mamma och pappa till Motala för att dom skulle provköra någon bil, skitsnygg. Efter det skulle vi äta på någon restaurang men den var stängd så vi åt någon annanstans. När vi var klara med det åkte vi hem och då gick jag och Crille ner till idrottsparken och kollade på Alice match, dom spelade mot Mantorp och det blev lika (3-3). Efter den matchen gick jag och tränade med mamma och pappa.

Kanske inte så roligt inlägg? men har inte mycket annat att skriva om och jag ville ju skriva någonting haha..

Lite olika bilder kanske alltid är lite kul.

Josefin och Alice - mina fina kusiner!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0