Slanke Sven

Just det! Igår på kräftskivan så sa's (kan man skriva så?) det lite roliga saker, eller okej.. jag tyckte det var roligt i alla fall. Det började med att mamma och pappa hade köpt en ost på Skänninge marken med namnet "slanke Sven" men när mamma sa att hon hade köpt "Slanke Sven" så sa Cilla, jasså det var en korv alltså? hahaah och det kan man ju tolka hur man vill!

Efter en stund sa pappa att de kändes som det brann bakom honom för att det var så varmt så han kollade bakåt och så stod ett ljus på fönsterbrädan så han hade ju faktist en poäng där, att det brann alltså..

Detta låter inte alls roligt men det var roligare igår haha. Eller är det bara jag/min släkt som har dålig humor?


Kommentarer
Postat av: towebergman

den där har jag med hört,någonstans!:)

2009-08-10 @ 10:35:01
URL: http://towebergman.devote.se
Postat av: towebergman

zdet blev fel:) sorry

2009-08-10 @ 10:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0