Tips är bra

På Blondinbellas blogg så stog det att hon använde ett torrschampo från proffs och jag som inte vill tvätta mitt hår varje dag (det ska man inte göra heller) tyckte att detta lät väldigt bra och billigt var det ju med.. ynka 45 kronor på kicks. Det var ett jättebra inköp och när det tar slut ska jag direkt köpa ett nytt.

På Stine-lees blogg stod det om hur man rengör sina sminkborstar och jag har alltid bara tagit lite tvål och vatten för att rengöra dom men vattnet blir inte särkilt skitigt av det och jag har alltid undrat varför mina sminkborstar är så rena haha.. Men så testade jag idag hennes tips som var att använda sig utav yes diskmedel och herregud vad vattnet var skitigt.

Bilden är klickbar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0