töntigt?




Varför kan inte människor få ha den stil dom vill? Hur kan det störa folk så mycket? Hur kan folk klaga så mycket, är det för att dom inte själva vågar ha en speciell stil. Men hur roligt skulle det vara om alla såg likadana ut? Man måste våga testa nya saker utan att folk ska klaga. Det kan inte bara vara jag som tycker det eller?

Nu på senaste tiden har det ju kommit någon stil som kallas "partillejohnnys" och jag erkänner, jag tycker inte det är snyggt med 10 toffsar på benen och jag tycker inte om när killar använder smink men det är ju inte mitt problem och människor får se ut hur dom vill enligt mig. Men med partille-johnnys? det enda jag tycker är speciellt för dom är väl toffsarna? många använder smink, många har "spretigt" hår och det kan dom få ha utan att folk lägger sig i.

Kommer ihåg när det var någon ny stil kom som kallades "emo", det typiska var väl att dom enligt många skärde sig och var svarta runt ögonen och hade en svart klädstil men om dom själva tyckte det var snyggt så fattar jag inte varför någon annan måste förstöra det dom kanske känner sig bekväma i.

Du är lika mycket värd som alla andra oavsett vilken stil du använder dig utav. Tänk på det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller verkligen med dig elin!

jag blir så trött på folk som ska klaga heöa tiden, som du säger, världens skulle suga om alla såg likadana ut :o

2009-08-09 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0