Alla hjärtans dag

Jag är tråkigt, jag skriver inte så mycket här längre. Tiden finns inte det bara är så!
Men idag när jag vaknade så låg det ett brev med pengar i från mamma och pappa, och sen ska vi på kryssning den 5-6 april, det blir roligt. Ikväll ska jag och älskling åka hem till honom och laga mat och mysa bara <3

Nu är det sportlov och det är väääldigt skönt, ska inte göra ett skit och det känns också skönt!

Varit sjuk hela veckan och borta från skolan 2 dagar, förkylning och feber. I tisdags var mamma och jag på ikea och handlade lite. Skulle egentligen fått med mig lite kläder hem men jag orkade inte gå in i en endaste affär. På ikea köpte vi lite ramar och ljuslyktor till mitt rum, nu vill jag ha in rosa i mitt rum! Har haft svart och vitt ett tag men det är så tråkigt nu när våren och sommaren kommer.

Till vänster ser ni ramarna och ljusen (en christofer i sängen med)


Nu ska jag kila iväg och äta, sen blir det Vadstena! Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0