de sista ljuva åren

Idag vaknade jag vid 07.00 av att älskling åkte till jobbet, men somnade om till 12.00! Det var längesen och det var alldeles perfekt. Sen började jag göra mig iordning och fixade lite sen lite senare tog jag bussen till honom idag och jag stör mig på att det kostar 23kr nu ist för 20!! inte för att jag är snål men för att det blir väldigt mycket krångligare. Jag hade två tjugor och 2,50 i plånboken och då måste jag ju betala med två tjugor och då får jag ju 17 kr tillbaka, det blir ojämnt och det blir krångligare helt enkelt, dagens i-landproblem haha.

Nog med gnäll. Det här sportlovet har jag inte gjort någonting på än att varit med min bästa, det är ju det bästa. Igår tränade vi även i 1h och vi ska träna tor-sön så det känns bra sen!
I helgen ska vi mysa hemma hos mig, mamma och pappa åker till Halmstad över helgen. Pappa är i London förresten, i måndags var han i Schweiz och på tisdagskvällen åkte han till London, han kommer hem imorgon, på fredag åker han till Halmstad och nästa vecka till Tyskland! Bra att han är hemma så mycket haha. Fast fördelen är att resor = taxfree = BRA.

Nu ska jag och pingen kolla på film, ha de braigast!
- ni känner dom inte, jag drar till bo't nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0