fettisdagen

Är det meningen att man ska vara fet den här dagen på året?
I alla fall var inte jag det, tur det. Jag både tränade och var ute och gick. Åt morötter och knäckemacka till lunch och köttfärssoppa till middag, duktigt Elin.

Idag var det där jäkla grisdelsprovet (gaah) jag fick 27/29 var väl vg? Men jag ville ju ha alla rätt ju, lite besviken. Christofer kom till mig efter skolan och vi såg halvåtta hos mig, sen gick vi till gymmet och tränade, sen kom mamma och mötte mig sen gick vi hem igen.

Imorgon ska vi på teater med klassen och jag som tänkt ta ledigt sista lektionen och åkt till umo, jag har blivit jättetjock av mina p-piller!! det lider jag av vääääldigt mycket, så det går i överdrift ibland och jag får för mig att sluta äta eller kanske få upp det jag åt. Nej, så långt får det inte gå. Sen jag började äta dom har jag gått upp 10kg, är det inte förjävligt? usch! Jag måste byta innan jag spricker.

Imorgon ska kommer min kusin, då kan jag inte gymma, på torsdag kommer jag hem klockan sju så det kan ju gå. På fredag är de party och lördag söndag blir de träning! Jag älskar känslan efteråt.

Nu ska jag inte ta upp mer tid, ha de så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha jo sant elin, men jag var posetivare förr ;) då funkade alltid den! :D men ska försöka ha den i baktanken ;)



På tal om dina ppiller, jag har med gått upp, 8kg av mina ppiller:P var och bytte igår.. haha :D



ska ni till sara på fredag?

pussar<3

2009-02-25 @ 07:13:01
URL: http://sannawohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0