impuls

Idag när jag vaknade så frågade pappa om jag skulle med till Mjölby, jag hade ingenting för mig så vi åkte dit. Men så kom vi på att jag behövde en ny mobil och jag visste exakt vilken jag skulle ha, men den fanns ingenstans i mjölby (bara 4 butiker men ändå) så vi åkte till Linköping och där fanns den, tack the phone house. Den är guldig och svart, det tycker jag om. Sen gick vi in på Willys och handlade lite mat och dricka tills helgen eftersom mina föräldrar åker till Halmstad och sen skulle pappa till systembolaget, och det var bara de vi skulle göra i Mjölby. Men en extra sväng till Linköping är ju aldrig fel heller! Vi åt på någon restaurang, vet ej vad den heter. Men det var väldigt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0