Sportlov

Första dagen på sportlovet, det känns väldigt skönt. Men hoppas det inte flyger förbi som alla andra lov, hastigheten får gärna saktas ner en aning.

Idag är älsklingen hos mig, fast han sover fortfarande. Vi var uppe till 02.00 inatt i hopp om att jag skulle få sova till 12 eller i alla fall 11.00, men nej här vaknar jag 09.30 hur pigg som helst! Idag ska vi nog bara slappa och bestämt mat har jag gjort som vi ska laga sen (hur ska det gå?) lövbiff eller om det heter lövbit? med sås och klyftpotatis!

Imorgon när mamma kommer hem ska vi åka och handla nya kläder för det behövs nu till våren. Och så måste jag börja träna igen, har ju varit sjuk en vecka och är fortf. förkyld och hostar. Känns lite tråkigt när man köpte ett halvårskort. Men sånt är livet!

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0