år 2008-frågor

Året nollåtta.
Alla ska svara på nollåttas
svara för att få ett bra år nollnio.

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? - Jättebra
Bättre än förra året? - verkligen
Har du träffat några nya vänner? - jadå
Isåfall vilka? - en del
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? - den var svår, det finns mycket.
Har du flyttat under år nollåtta? - nejdu
Har du hittat en ny låt som du älskar? - njää
Isåfall vilken? -

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? - dunderbra
Har du strulat med någon? - jag har min christofer
Har du varit kär? - jag är
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yes
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej


SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?- nej
Har någon i din släkt avlidit? - ja, tyvärr :(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ja :$
Har du varit i slagsmål? - nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - det har jag nog
Isåfall vad?- kommer inte på
Har du skämt ut dig? - joodu
Har du ljugit för en vän? - nej
Har du gjort något dumt mot en vän? - vet inte, har jag de?
Har en vän gjort något dumt mot dig? - ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Anders Ljungstedt gymnasium
Har någon varit elak mot dig på skolan? - nej

Hatar du någon på din skola? - nej
Har du gjort något framsteg? - ja, de tycker jag
har du haft alla rätt på ett prov? - precis på gränsen

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ja
Har du många killkompisar? - nej, kan jag inte säga direkt.
Har du förlorat en vän? - förlorat? tappat kontakten
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän ? - tyvärr nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej
Har du ljugit för en bästavän? - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0